Friday, April 8, 2011

Friday

Hommikul 06.30 kostus voodi kõrvalt imeline hääl - telefoni äratus. Pea oli natsa raske ja korralik eluheidiku tunne oli . Tegin õele sööki ja see järel voodisse tagasi ,kus nautisin unenägusid veel 1tuni jagu. Koolis kallistasin Robert Lepikut ,sest ta oli sünna :))... selle kalli hind oli tema jaoks komme jagada , välismaa kommid ,aga ult head. Koolipäev oli üldiselt lahe nagu alati ,olin vaikselt oma ette ja mängisin telefoniga. Paraku nagu alati , kuulsin igast solvavaid kommentaare ja talusin alandavaid pilke ... siin tuleks ära mainida ,et elu on raskelt masendav ning tihti leian ,et jumal pole mulle siia ruumi teinud , seda arvavad teisedki . Aga siis juba olingi koduteel , need 15minutit möödusid monoloogi pidades . Rääkisin põhiliselt elust enesest ja klatšisin teisi. Kodus sain süüa ,sest koolikaaslased mul sööklas süüa ei luba .
Nüüd varsti sätin oma tee oma voodi suunas , mida on küll lugematul hulgal naisi nautinud ,kui mul raha oli ,aga nüüd on seal kõle tühjus. Vahest tahaks olla lind ,et lennata õhtuti mõnda vaiksesse kohta ja seal magada ,et põgeneda voodist ,mis on mulle pakkunud kõike muud kui ilusaid mälestusi.
Õhtul Alveri sünna ja ilmselt tuleb sinna kokku TSR(tartu süngeim rühmitus) ehk teismelised ,kes on samamoodi elu hammasrataste vahele jäänud nagu mõni hunt , kelle kari hülgas. See näide on hea ,sest kõik üksi jäetud inimesed/loomad tõmbuvad endasse ja kaotades täielikult usalduse kõigesse elavasse sellel planeedil. Tihti on meie tunnus ka agressiivsus , mis on suunatud kõigele kaitsetule nagu mina 5aastat tagasi.

Katsun unustada nii halvad asjad ,mis paraku on minu ja paljudel teiste selgroogsete argipäev. (arvan ,et bakterid ja ilma selgroota organismid on ilma ajuta ja neil veab).

Õhtuhakul Tiru poole ja tollest hetkest algab seiklus ,mille sarnast tavainimene ilma seenteta ei tunneta. Viskib sakib ja armastan Kuud .HAHA tegelt minu sisemuses pole armastusele ruumi, kuna kõik paha pole liblikatele tegutsemisruumi jätnud.

Soovin kõigile spektritoonides unenägusid ja võimalikult mentaalse vägivalla vähest ööd.

Erik out:|

No comments:

Post a Comment